Παρασκευή 22 Μαΐου 2020

10ο μάθημα Γλώσσας

Διαβάζω από το βιβλίο μαθητή (γ΄ τεύχος) τα κείμενα που είναι επιλεγμένα παρακάτω από τις σελ. 37-44 και συμπληρώνω τις σημειωμένες ασκήσεις.

Στο τετράδιο εργασιών συμπληρώνω τις ασκήσεις 7, 8 και 9 στις σελ. 46-47.
Μελετώ την Παρουσίαση με τα γραμματικά φαινόμενα. Μπορώ να τα βρω και στο βιβλίο της Γραμματικής μου στις σελ. 104-105.

Μετά βλέπω τα παρακάτω βιντεάκια. Ειδικά το "Καναρινί ποδήλατο" το βλέπω πριν ξεκινήσω να κάνω τις εργασίες στο βιβλίο μου. Ωραίο θα ήταν να το δούμε και οικογενειακά με τους γονείς μου.
1. Τσάρλι Τσάπλιν
2. Το καναρινί ποδήλατο
Η ταινία γυρίστηκε το 1999. Βασίζεται σε αληθινή ιστορία. Δεν τελειώνει με "επαίνους" αλλά τονίζει την εμπιστοσύνη στην αξία των ανθρώπινων σχέσεων και στην αξία της θέλησης.

Υπόθεση: Ο Άρης Σιούτης διορίζεται δάσκαλος στην έκτη τάξη ενός δημόσιου σχολείου της Αθήνας και ανακαλύπτει ότι ένας από τους μαθητές του, ο Λευτέρης Μουρατίδης, είναι σχεδόν αναλφάβητος και απομονωμένος από τους συμμαθητές του. Αποφασίζει να βοηθήσει το παιδί να βγει από το αδιέξοδο, όμως αντιμετωπίζει πολλαπλά εμπόδια: οι συνάδελφοί του είναι ηττοπαθείς και δεν πιστεύουν ότι μπορεί να γίνει κάτι, ο ίδιος ο Λευτέρης δύσπιστος, οι γονείς του δεν είναι πολύ συνεργάσιμοι, ενώ και η συμπεριφορά των υπόλοιπων παιδιών δεν είναι πάντοτε φιλική απέναντι στο Λευτέρη...
Παίζω και τα παιχνίδια πατώντας πάνω στις εικόνες.

1. Άσκηση στα δικατάληκτα επίθετα σε -ης, -ης, -ες στο επίθετο "πολύς, πολλή, πολύ" και το επίρρημα "πολύ"

2. Επίθετα σε -ης, -ης, -ες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου